Henkilöstövuokrauksen edut tapahtumien järjestämisessä

Onnistuneen tapahtuman järjestäminen vaatii huolellista suunnittelua, ammattitaitoista toteutusta ja ennen kaikkea oikeanlaista henkilökuntaa. Pääkaupunkiseudulla järjestetään vuosittain satoja messuja, promootiotapahtumia ja yritysjuhlia, joissa ammattitaitoiset messuedustajat ovat avainasemassa. Red Events tarjoaa laajan valikoiman osaavia tapahtuma-alan ammattilaisia, jotka tekevät tapahtumastasi menestyksen.

Ammattitaitoinen vuokrahenkilöstö tuo mukanaan kokemusta ja osaamista, mikä näkyy välittömästi tapahtuman laadussa. He osaavat kohdata asiakkaat oikealla tavalla, vastata kysymyksiin asiantuntevasti ja edustaa brändiäsi parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä on erityisen tärkeää, kun kyseessä on yrityksesi imago ja asiakaskokemus.

Kustannustehokkuus on myös merkittävä etu henkilöstövuokrauksessa. Kun käytät vuokratyövoimaa, maksat vain todellisesta tarpeesta etkä joudu sitoutumaan pitkäaikaisiin työsuhteisiin. Säästät myös rekrytointiprosessissa, sillä henkilöstövuokrausyritys hoitaa sopivien työntekijöiden löytämisen, haastattelut ja valinnat puolestasi.

Red Eventsin ainutlaatuinen henkilöstövuokrauspalvelu

Vuodesta 2006 toiminut Red Events on kasvanut merkittäväksi tekijäksi tapahtuma-alalla. Yrityksemme on tunnettu erityisesti laajasta, valtakunnallisesta henkilöstöverkostostamme, joka mahdollistaa tapahtumien järjestämisen kaikkialla Suomessa. Henkilökuntamme on valittu tarkkaan heidän osaamisensa, asenteensa ja työkokemuksensa perusteella.

Red Eventsin henkilöstövuokrauspalvelun erityispiirre on työntekijöidemme monipuolisuus ja ammattitaito. Kaikki henkilökuntamme jäsenet ovat iloisia, oma-aloitteisia ja myyntihenkisiä ammattilaisia, jotka osaavat toimia erilaisissa tapahtumissa ja promootioissa. He voivat toimia messuedustajina, tuote-esittelijöinä, VIP-emäntinä tai -isäntinä, kilpailujen vetäjinä tai vaikkapa flyer-jakajina tapahtuman luonteesta riippuen.

Panostamme erityisesti henkilökunnan valintaprosessiin ja koulutukseen. Jokainen työntekijämme perehdytetään huolellisesti tehtäväänsä, ja varmistamme, että he ymmärtävät tapahtuman tavoitteet ja asiakkaan brändin arvot. Näin voimme taata, että henkilökuntamme edustaa asiakasyritystä parhaalla mahdollisella tavalla ja edistää tapahtuman onnistumista.

Haluatko tietää lisää ammattitaitoisista tapahtuma- ja promootiotyöntekijöistämme? Tutustu henkilöstövuokrauspalveluihimme tarkemmin!

Näin varmistat onnistuneen tapahtuman ammattitaitoisella henkilöstöllä

Tapahtuman onnistumisen kannalta on olennaista kartoittaa henkilöstötarve huolellisesti etukäteen. Tässä on tärkeää huomioida tapahtuman luonne, kävijämäärä, tavoitteet sekä budjetti. Red Eventsin asiantuntijat auttavat sinua määrittämään juuri oikean henkilöstömäärän ja -tyypin tapahtumaasi.

Oikean henkilöstömäärän laskemiseen vaikuttavat monet tekijät. Alla oleva taulukko antaa suuntaa-antavan arvion erilaisiin tapahtumatyyppeihin:

Tapahtuman tyyppi Kävijämäärä Suositeltu henkilöstömäärä
Pieni messuosasto 100-300 kävijää 2-3 henkilöä
Keskikokoinen messuosasto 300-600 kävijää 4-6 henkilöä
Suuri messuosasto 600+ kävijää 7+ henkilöä
Promootiotapahtuma Vaihtelee 2-4 henkilöä / piste

Henkilökunnan huolellinen ohjeistaminen on onnistuneen tapahtuman avaintekijä. Varmista, että kaikki työntekijät ymmärtävät tapahtuman tavoitteet, kohderyhmän, yrityksen brändin ja tuotteiden tai palveluiden keskeiset myyntiargumentit. Red Eventsin tuottaja ja tuotantoassistentti voivat huolehtia tästä prosessista puolestasi, jolloin sinä voit keskittyä tapahtuman muihin järjestelyihin.

Pitkän kokemuksemme ansiosta osaamme varautua myös yllättäviin tilanteisiin. Suosittelemme aina varaamaan muutaman varahenkilön, jotta mahdolliset sairastumiset tai muut poissaolot eivät vaikuta tapahtuman onnistumiseen. Valtakunnallisen verkostomme ansiosta pystymme reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ympäri Suomen.

Haluatko varmistaa tapahtumasi onnistumisen ammattitaitoisella henkilöstöllä? Ota yhteyttä Red Eventsiin jo tänään! Autamme sinua löytämään parhaat messuedustajat ja tapahtuma-ammattilaiset juuri sinun tarpeisiisi.